ďťż

Ciężko chodzące szyby

Świat eMki
Mam następujący problem, jakiś czas temu zrobiłem swap'a siłowników na elektryczne, praktycznie od początku zabezpieczenie przeciw przycięciu "odbijał" mi szybę. Problem trochę zlekceważyłem aż do momentu gdy usłyszałem gruchot i nie mogłem zamknąć szyby. Z pomocą szwagra udało się, ja pulsacyjne naciskałem przycisk on podciągał szybę. Z opisów na forum i w Internecie wynika, że najprawdopodobniej poszła linka.

Niestety patrząc na zachowanie szyby kierowcy podobna sytuacja może się wydarzyć ponownie.

Przypomniałem sobie, że za czasów korbotronika prawa szyba chodziła bardzo ciężko, więc można wykluczyć krzywą prowadnicę szyby w siłowniku elektrycznym.

Chciałbym się upewnić, czy dobrze myślę, ze to wina uszczelki szyby? Jej dolny element wchodzący w drzwi jest gumowo-metalowy, czyżby zaczął rdzewieć, przez co puchnąć i to jest powód ciężkiej pracy szyb?

Jak Golfer był brudny to po otwarciu i zamknięciu szyby miałem w niektórych miejscach jakby za mocne ślady dolegania uszczelki do szyby.

Będę wdzięczny za wskazówki/przemyślenia/instrukcje, nie lubię jak coś dolega mojemu Golferowi.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • angamoss.xlx.pl
  • Powered by WordPress, © Świat eMki