ďťż
Ĺwiat eMki
Jak w temacie, moja ejotka na sprzedanie.
Rozrząd razem z pompą wymieniony przy przebiegu 169000 z haczykiem, obecnie 173tysie z kawałkiem. Pod koniec kwietnia zrobiony przegląd (bez najmniejszych uwag ze strony diagnosty) i opłacone OC. Na przełomie marca i kwietnia ogarnięte wszystkie blacharskie bolączki, znane pod pseudonimem "ruda" Wstawione reperaturki obu tylnych nadkoli, przy okazji pomalowany tylny zderzak, który był poprzycierany. Mam zdjęcia przed zabiegiem jakby ktoś chciał. Auto za mojej kadencji miało malutańką przygodę - wgnieciony przedni błotnik (ktoś cofnął na parkingu) - jest to naprawione, zdjęcia uszkodzeń posiadam. Samochód robiłem dla siebie, miał zostać jeszcze kilka latek, jednak urodził mi isę pomysł przesiadki na mocniejsze EK lub innego japończyka. Samochód posiada 2 poduszki, elektryczne szyby i lusterka (+podgrzewanie) wspomaganie, abs, działającą klimę. FOTELE SIĘ NIE BUJAJĄ! W związku z niedomaganiem jednej szyny wymieniłem cały komplet przednich siedzeń na prawie nówki sztuki Auto stoi na stalówkach 14''. Samochód jest w pełni seryjny, poza odmulonym z 75 do 90km silnikiem (D14Z1), owiewkami i tjuningową nalepką TDi... na tylnej szybie. Nawet stalufelgi są oryginalne ;d Na otomoto ogłoszenia jeszcze nie wystawiam, liczę, że zostanie w gronie miłośników japończyków. Cena - 15 500zł do negocjacji.W przepadku braku negocjacji dokładam drugie koła z zimówkami Vredestein po jednym sezonie. Kontakt: PW, GG:4335637, tel. 784-232-185 Więcej fotek na życzenie mogę cyknąć (wnętrze, silnik itp). |
Podstrony
|