ďťż

Nissan Primera P11 2.0 SRi 131KM + LPG

Świat eMki
Sprzedam swoją ukochaną Primerke.

Nissan Primera P11 2.0 (131KM) SRi.
Rocznik: 1996
Przebieg: 200 000km
Wyposażenie: 2xPP, Szyberdach, ABS, Kubełkowe fotele, skórzana kierownica i gałka zmiany biegów, rozpórka z przodu. I reszta rzeczy które były w pakiecie SRi..

Samochód w rodzinie od 3 lat. Przejechaliśmy nim około 40-50kkm. I nigdy nas nie zawiódł. Przez 3 lata nie odpalił raz, jak stał 3 dni na tych mrozach -27*
Ostatnio też szczotki w alternatorze się zużyły, ale już są wymienione na nowe

Blachy jak na 14 letni samochód w stanie idealnym. Praktycznie brak rdzy (przy spojlerze zaczyna delikatnie wychodzić i na przednim lewym błotniku pojawiają się burchle. Poza tym zero rdzy. Lakier w stanie bardzo dobrym. Nigdy nie myty na myjkach automatycznych. Dosyć często woskowany.
Wszystkie szyby oryginalne!
Jak widać samochód posiada pełny pakiet karoserii z P11 GT.

W samochodzie wszystkie światła są nowe. Przednie wymienione (na oryginalne) 2 lata temu, przy okazji drobnej stłuczki (poduchy całe). Tylne światła i boczne kierunki wymienione w listopadzie 2009.

Silnik chodzi ładnie, nie jest zamulony, przyspiesza tak jak ma w katalogach. Zarówno na benzynie jak i na gazie. Jedyne co trzeba by zrobić to http://nissanzone.pl/view...ghlight=krokowy to co jest opisane w ostatnich dwóch postach
Olej wymieniany regularnie. Nie będę ukrywał że bierze 150ml oleju na 1000km. Ale przy zasilaniu gazem to zdaje się normalne. Przed założeniem LPG od wymiany do wymiany nie brał nawet grama. Podejrzewam że nie benzynie teraz też nie bierze. Olej nigdy nie był wymieniany u "mechaników" tak więc wiem, że lałem ten olej za który płaciłem.

Przy przebiegu 183 000km. Wymienione kompletne sprzęgło na LUKa. Elegancko teraz chodzi mięciutko i bierze z samego dołu

Teraz przejdźmy do układu hamulcowego:
Przy 175 000. Wymienione tarcze i klocki z tyłu na nowe (tarcze bermbo, klocki ferodo)
Przód wymieniony łącznie z zaciskami na te z P11.144 sport. (tarcza 280mm i zaciski hamujące na całości, a nie tak jak w innych P11 że zostaje 2 cm rdzy)
Zaciski pomalowane na czerwono.

Zawieszenie spisuje się wyśmienicie, auto trzyma się drogi jak przyklejone. Nic nie puka.

Teraz trochę o gazie.
Założony 27 000km temu i do tej pory działa wyśmienicie. Nigdy! nie tankowałem gazu na innych stacjach jak Shell i Orlen. 10 groszy taniej na jakiś nie markowych mnie nie rajcuje. Mam nawet z 70 paragonów za tankowania
Gaz jest jeszcze na gwarancji do marca 2011r!!! Serwisowany regularnie co 10kkm razem z wymianą filtrów. Mam książkę serwisową z pieczątkami. Wybrałem najlepszy zakład w Siedlcach montujący instalacje LPG. Wlew gazu zamontowany pod zderzakiem, tak więc nic nie będzie rdzewiało.

Spalanie gazu na trasie około 9l (minimalne 8,5l a max. 9,8l). Na mieście nie piszę ile pali, bo miasto miastu nierówne.

Na samochodzie nigdy nie było oszczędzane!

Cena: 11 000 do negocjacji lub 10 500 bez negocjacji. Poniżej tej kwoty nie zejdę. Jeśli samochód się nie sprzeda to zostaje dalej u mnie.
Wiem, że nie jest to niska cena, ale jest adekwatna do stanu.
Samochód można sprawdzić u dowolnego mechanika, blacharza, na dowolnych urządzeniach, nie mam nic do ukrycia.

Jeśli potrzeba więcej zdjęć, lub w większej rozdzielczości to nie ma problemu

Powód sprzedaży to zmiana na P11.144 Sport

Pytania na PW lub pod nr tel. 791 804 152

Jeśli macie dosyć oglądania szrotów to zapraszam















[ Dodano: 2010-07-05, 12:53 ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • angamoss.xlx.pl
  • Powered by WordPress, © Świat eMki