ďťż

PISTOLET HVLP SATA jet NR 2000 1,3 jet 2000 Pistolet

Świat eMki
Witam serdecznie jestem nowy na forum i chciałbym zasięgnąć informacji na temat lakierowania właśnie tym pistoletem.
Przeczytałem już kilka postów na temat lakierowania i już kiedyś bawiłem się w lakierowanie ale motocykli.Niestety wcześniej używałem amatorskich pistoletów i malowałem w akrylu wiec myślę że to nie była żadna sztuka.W sumie wyszło mi całkiem ładnie ale to były małe powierzchnie i zaokrąglonych kształtach.
Teraz czeka mnie pomalowanie maski samochodu, błotnika oraz nadkola z pasem przednim.Niestety miałem stłuczkę Mesiem 124 i te części musiałem wyciąć i wymienić.
Pistolet pożyczyłem od brata który ponoć dość dużo za niego dał wiec z tego co mówił jest to już bardziej profesjonalna zabawka.Niestety ale brat jest w Anglii wiec mi nie pomoże.

Z tego co wyczytałem na forum podkład należy kłaść innym pistoletem a już końcowa farbę innym.
Samochód bendę malował bordową perełka oczywiście dorobioną na wzór oryginału.W związku z tym mam kilka pytań.
Mianowicie mam sprężarkę ok 70l, po drodze mam odwadniacz i odolejacz ale jak sądzę jeszcze PRL konstrukcji.W sumie bardzo mało używane urządzenia ale zawsze już swoje lata mają.Na pistolecie też jest jakiś filtr(?) wiec jako tako jestem zabezpieczony.
Ciśnienie równierz jestem w stenie utrzymać tak jak na pistolecie pisze max 2 bar.

Powiedzcie mi teraz jak i którym pokrętłem na pistolecie mam regulować.??
Odległość od malowanej karoserii powinna wynosić?? Oraz w jaki sposób technicznie pomalować tym lakierem bo mam tylko doświadczenie z akrylem

Za laiczne pytania przepraszam ale dla mnie są ważne bo nie chce zmarnować materiałów i lepiej wcześniej zapytać i wyjaśnić wątpliwości.

Poniżej zdjęcie pistoleta
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • angamoss.xlx.pl
  • Powered by WordPress, © Świat eMki