ďťż
Ĺwiat eMki
Link do produktu i dokładny opis:
http://www.rpmotorsport.p...ec273bb15f6a1d9 Urządzenie Digital ECU Tuner II służy do modyfikacji sygnałów idących z czujników do ECU (Electronic Control Unit). Dzięki temu możliwa jest modyfikacja takich parametrów silnika jak dawka paliwa, kat zapłonu, istnieje możliwości sterowania doładowaniem lub dodatkowymi wtryskiwaczami. Dodatkowo urządzenie posiada funkcje ułatwiające strojenie samochodu takie jak zaawansowany datalogger oraz hamownie drogowa która w warunkach rzeczywistych (auto jadące po drodze) potrafi zmierzyć przebieg mocy i momentu obrotowego pojazdu. Cechy urządzenia • 3 mapy 8x16 + interpolacja, • 6 map korekcji 8x1 + interpolacja, • możliwość modyfikacji pojedynczego sygnału analogowego, • 4 wejścia analogowe, • możliwość modyfikowania przepływomierza częstotliwościowego (17Hz-4kHz), • możliwość modyfikowania zapłonu w samochodach z pojedynczym czujnikiem na wałku rozrządu lub jedna / dwoma cewkami zapłonowymi, lub z pojedynczymi czujnikami położenia wału (o równej odległości kątowej pomiędzy „zębami”), lub z wieńcem zębatym wału 60-2, • obsługa zaworu sterującego doładowaniem turbosprężarki, • obsługa 4 wtryskiwaczy wysokooporowych (praca w systemie „full group”), • możliwość bezpośredniego modyfikowania czasów wtrysku dla systemów „full group”, • dodatkowe wyjście typu On/Off sterowane parametryczne • automatyczna konwersja z MAP to MAF z wykorzystanie algorytmu uczenia, • procedura startowa, • hamownia drogowa, • możliwość pomiaru czasu otwarcia wtryskiwacza, • możliwość kalibracji dowolnego czujnika analogowego, dzięki czemu wartości analogowe mogą być wyświetlane w ich realnych wartościach (np. sygnał z MAP sensora w barach, sygnał z sondy szerokopasmowej jako AFR, etc.), • możliwość darmowego upgradeu firmware w miarę rozwoju urządzenia (np. nowe tryby zapłonu, dodatkowe funkcje) Wymagania sprzętowe Do poprawnej współpracy z urządzeniem wymagana jest poniższa minimalna konfiguracja. Jako iż współczesne komputery przenośne nie mają najczęściej wbudowanych portów szeregowych (COM) , urządzenie DET II bezproblemowo współpracuje z przejściówkami USB<-> COM. Skład zestawu Urządzenie DET 2, Kabel RS232(DB9)<-> DET2, Wtyczka, Komplet pinów do wtyczki, Płyta CD z oprogramowaniem oraz z instrukcją użytkownika w języku polskim, Dodatkowy zestaw rezystorów, oraz szybka dioda przydatna przy instalacji urządzenia. Informacje techniczne Urządzenie DET 2 wykonane jest w nowoczesnej technologi SMD przy pomocy montażu maszynowego. Zapewnia to bardzo wysoką jakość wykonania obwodów jak również niezawodność działania. Dzięki zastosowaniu najwyższej jakości komponentów elektronicznych uzyskano bardzo wysokie parametry techniczne urządzenia. Odnosi się to zarówno do wysokiej jakości wejść analogowych (próbkowanie z rozdzielczością 10 bitów) jak i wyjścia analogowego (wyspecjalizowany przetwornik CA umożliwiający modyfikację sygnału z rozdzielczością 0.0195V). Dzięki zastosowaniu wydajnego mikroprocesora zdolnego wykonać 16mln operacji na sekundę, osiągnięto bardzo wysoką częstotliwość przetwarzania sygnałów analogowych (ponad 2khz). Wszystkie komponenty zastosowane przy produkcji urządzenia są w wersjach przemysłowych umożliwiając pracę urządzenia w skrajnych warunkach temperaturowych. W celu wyeliminowania jakichkolwiek wad montażowych każdy egzemplarz poddawany jest dokładnym testom funkcjonalnym (poprawność działania wejść i wyjść urządzenia). Dodatkowo każde urządzenie poddawane jest działaniu niskiej (-25C) i wysokiej (+80C) temperatury w celu wyeliminowania ukrytych wad komponentów. Jednym z założeń konstrukcyjnych było możliwie największe zabezpieczenie wejść i wyjść urządzenia przed błędami użytkowników jak również przed wszelkimi możliwymi przepięciami i zakłóceniami występującymi w instalacji elektrycznej samochodu. Dzięki temu została praktycznie całkowicie wyeliminowana potrzeba gwarancyjnych i pogwarancyjnych napraw urządzenia. |
Podstrony
|