ďťż
Ĺwiat eMki
auto do sprzedania - cena jaka mnie interesuje z wszystkimi gratami jakie mam do auta i z extra starym kompletem felg w cenie to 3500 euro do lekkiej negocjacji. W auto włozone jest naprawdę sporo pieniedzy - mozna kupić go sobie jako jednostka na swapa (Silnik B16A ze skrzynią YS1 z LSD, komputer PR3, Dolot J`S Racing, Kable NGK, Zalany Motulem, po wymianie paska rozrzadu i pompy wody - wszystko na OEMowych częściach - jakies 7000km temu. Silnik w bardzo dobrym stanie - nie bierze oleju, nie kopci i dobrze się wkreca). Sporo JDmowych części - gwintowane zawieszenie i bardzo dobre hamulce !! Wszystko co jest zrobione mozna poczytac na pierwszej stronie i w całym temacie - kupa pracy i sporo fajnych czesci. Do tego jeszcze dojdzie 2 radio z Gathersa - oryginalne 2 din !! Kontakt na gg lub PW !!
Cena: 3500 Euro Opis: MODEL: 1991 年ホンダインテグラ XSi DA6 Japan Import SILNIK: B16A Japan Spec: - MOTUL 300V Chrono 10W40 oil - oil filter HAMP - oil cup J`S Racing - kable silikonowe NGK - chłodnica Nissens - radiator cup J`S Racing - komputer PR3 - reservoir tank cover Spoon UKŁAD DOLOTOWY: Carbon Fiber PowerChamber Intake J`S Racing UKŁAD WYDECHOWY: SRS full stainless steel cat-back exhaust ELEKTRONIKA: Jap Spec climatronic, Komputer PR3 UKŁAD NAPĘDOWY: Seryjna skrzynia YS1 z LSD 1:25 ZAWIESZENIE: D2 Racing RS Coilover System Street Stage - regulowana wysokość i 32-u stopniowa twardość amortyzatorów, D2 Racing lower control arms UKŁAD HAMULCOWY: Tarcze wentylowane i nacinane VTTR oraz Klocki VTTR, zaciski Nissin po regeneracji BODY-KIT: OEM Jap Spec Headlamp & Backlight, oem front lip, oem jap spec spojler z trzecim stopem, Genuine Honda Integra third brake light cover Jap Spec ŚRODEK: - jap spec electronic air condition - Mugen gear knob silver - mieszek DC2 skóra z czerwoną nicią i grubym kółkiem - nakładki na pedały Sparco (tymczasowo) - kierownica MOMO - JDM EG '92-'95 SiR-S Momo Honda Horn Button - japan interior flare and bracket podświetlana na biało - pasy 6-ścio punktowe D2 Racing w kolorze zielonym (TAKATA green) - OEM jap spec map lights z DA5 - jap spec OEM No-Smokers Box - nowa podsufitka w kolorze granatowym - dywaniki OEM Integra z Honda Access - usunięte całe wnetrze z tyłu samochodu - usunięte maty wygłuszające z tyłu - usunięte sun visors - przerobiona konsola środkowa i schowki - zegary pomalowane na garanatowo z żółtymi wskazówkami CAR AUDIO: CLARION DXZ 389RUSB, Hertz HSK 165 + nowe tweetery HT 25 + dystanse 165 MDF, antena wewnętrzna, niebawem Gathers GX-7407 i GZE-8400 INNE: - usunieta instalacja ABS oraz układ klimatyzacji i wiele niepotrzebnych i zbednych elementów - electric jdm following mirrors - alarm z centralnym na pilota i immobiliser - el. szyby - wbudowany układ GPS oraz ładowarka telefonu wrac z uchwytem - wiele innych.... KOŁA: 4X100 6.5J X 15" ET40 AWC + opnoy Uniroyals 195/45/R15 MOC: 160ps katalogowe, teraz pewnie kilka więcej o ile nie zgineły te seryjne [size=10]ZDJĘCIA: Kilka fotek z dnia zakupu 2008-06-13 w piątek: Kilka fotek nocnych z 2 dnia po zakupie Kilka fotek z 31 lipca Fotki silnika jak było i jest obecnie (stan z sierpnia 2008) Stan z listopada 2008 po wypadku z sierpnia i września 2008: Srodek z listopada 2008: Grudzień 2008: oraz filmik z grudnia 2008: http://www.youtube.com/watch?v=LPZo-8J9Hk0" target="_blank Styczeń 2009 2 filmiki: http://pl.youtube.com/watch?v=SS_3bgBCQ4Q" target="_blank http://pl.youtube.com/watch?v=ASOqgYglMLA" target="_blank |
Podstrony
|