ďťż

For Sale 1991 Honda INTEGRA XSi DA6 Jap Import

Świat eMki
auto do sprzedania - cena jaka mnie interesuje z wszystkimi gratami jakie mam do auta i z extra starym kompletem felg w cenie to 3500 euro do lekkiej negocjacji. W auto włozone jest naprawdę sporo pieniedzy - mozna kupić go sobie jako jednostka na swapa (Silnik B16A ze skrzynią YS1 z LSD, komputer PR3, Dolot J`S Racing, Kable NGK, Zalany Motulem, po wymianie paska rozrzadu i pompy wody - wszystko na OEMowych częściach - jakies 7000km temu. Silnik w bardzo dobrym stanie - nie bierze oleju, nie kopci i dobrze się wkreca). Sporo JDmowych części - gwintowane zawieszenie i bardzo dobre hamulce !! Wszystko co jest zrobione mozna poczytac na pierwszej stronie i w całym temacie - kupa pracy i sporo fajnych czesci. Do tego jeszcze dojdzie 2 radio z Gathersa - oryginalne 2 din !! Kontakt na gg lub PW !!

Cena: 3500 Euro

Opis:


MODEL: 1991 年ホンダインテグラ XSi DA6 Japan Import

SILNIK: B16A Japan Spec:
- MOTUL 300V Chrono 10W40 oil
- oil filter HAMP
- oil cup J`S Racing
- kable silikonowe NGK
- chłodnica Nissens
- radiator cup J`S Racing
- komputer PR3
- reservoir tank cover Spoon

UKŁAD DOLOTOWY: Carbon Fiber PowerChamber Intake J`S Racing

UKŁAD WYDECHOWY: SRS full stainless steel cat-back exhaust

ELEKTRONIKA: Jap Spec climatronic, Komputer PR3

UKŁAD NAPĘDOWY: Seryjna skrzynia YS1 z LSD 1:25

ZAWIESZENIE: D2 Racing RS Coilover System Street Stage - regulowana wysokość i 32-u stopniowa twardość amortyzatorów, D2 Racing lower control arms

UKŁAD HAMULCOWY: Tarcze wentylowane i nacinane VTTR oraz Klocki VTTR, zaciski Nissin po regeneracji

BODY-KIT: OEM Jap Spec Headlamp & Backlight, oem front lip, oem jap spec spojler z trzecim stopem, Genuine Honda Integra third brake light cover Jap Spec

ŚRODEK:
- jap spec electronic air condition
- Mugen gear knob silver
- mieszek DC2 skóra z czerwoną nicią i grubym kółkiem
- nakładki na pedały Sparco (tymczasowo)
- kierownica MOMO
- JDM EG '92-'95 SiR-S Momo Honda Horn Button
- japan interior flare and bracket podświetlana na biało
- pasy 6-ścio punktowe D2 Racing w kolorze zielonym (TAKATA green)
- OEM jap spec map lights z DA5
- jap spec OEM No-Smokers Box
- nowa podsufitka w kolorze granatowym
- dywaniki OEM Integra z Honda Access
- usunięte całe wnetrze z tyłu samochodu
- usunięte maty wygłuszające z tyłu
- usunięte sun visors
- przerobiona konsola środkowa i schowki
- zegary pomalowane na garanatowo z żółtymi wskazówkami

CAR AUDIO: CLARION DXZ 389RUSB, Hertz HSK 165 + nowe tweetery HT 25 + dystanse 165 MDF, antena wewnętrzna, niebawem Gathers GX-7407 i GZE-8400

INNE:
- usunieta instalacja ABS oraz układ klimatyzacji i wiele niepotrzebnych i zbednych elementów
- electric jdm following mirrors
- alarm z centralnym na pilota i immobiliser
- el. szyby
- wbudowany układ GPS oraz ładowarka telefonu wrac z uchwytem
- wiele innych....

KOŁA: 4X100 6.5J X 15" ET40 AWC + opnoy Uniroyals 195/45/R15

MOC: 160ps katalogowe, teraz pewnie kilka więcej o ile nie zgineły te seryjne

[size=10]ZDJĘCIA:

Kilka fotek z dnia zakupu 2008-06-13 w piątek:



Kilka fotek nocnych z 2 dnia po zakupie



Kilka fotek z 31 lipca



Fotki silnika jak było i jest obecnie (stan z sierpnia 2008)


Stan z listopada 2008 po wypadku z sierpnia i września 2008:


Srodek z listopada 2008:


Grudzień 2008:


oraz filmik z grudnia 2008:
http://www.youtube.com/watch?v=LPZo-8J9Hk0" target="_blank

Styczeń 2009








2 filmiki:
http://pl.youtube.com/watch?v=SS_3bgBCQ4Q" target="_blank
http://pl.youtube.com/watch?v=ASOqgYglMLA" target="_blank

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • angamoss.xlx.pl
  • Powered by WordPress, © Świat eMki