ďťż
Ĺwiat eMki
W przypadku komand kierunkowych np. "f" zawsze stosujemy je odnośnie naszej postaci. Czyli dla Ukyo zwróconego twarzą w lewo komenda "f" będzie oznaczała, że trza wcisnąć "prawo" na joy'u i analogicznie jeśli chodzi o postać zwróconą w prawo - dla "f" trza będzie wcisnąć "lewo". Mam nadzieję, że to zrozumiałe.
- TERMINY - , - komendę należy wykonać następnie po poprzedzającej. + - plus mówi chyba sam za siebie . Do wykonywanej czynności należy dodać klawisz/kierunek. Np. "f+B" znaczy, że należy wcisnąc "przód plus słaba noga". /- inny przycisk (bądź komenda) może zostać użyty. * - cios musi być poprzedzony innym. close - cios należy wykonać blisko przeciwnika. air - cios musi zostać wykonany w powietrzu. (air) - cios może zostać wykonany także w powietrzu. delay - przez przytrzymanie przycisku wykonywalnego można odczekać z oddaniem ciosu. empower - cios po przytrzymaniu zadaje większe obrażenia. okizeme - cios dobija leżącego oponenta. tap - należy szybko wykonać komende - np. "tap f,f", czyli szybko wykonać "przód" dwukrotnie. throw - czyli "rzut", "przeciepa" czy jak to sobie tam nazwiecie . overhead - cios, "wchodzi" nad blokującymi się postaciami na "dół". unblock - cios, który nie można zablokować. - JOYSTICK - ub (up-back) - tył-góra - skok do tyłu. u (up) - góra - skok. uf (up-forward) - góra-przód - skok do przodu. b(back) - tył - iście w tył. Także blok (kiedy postać jest atakowana). n(neutral) - neutralny pozycja, czyli joy nie wychylony w żadnym kierunku. f (forward) - przód - iście w przód. db (down-back) - dół-tył - schylenie się + blok na low. d (dół) - schylenie się. df (dół-przód) schylenie się. - KLAWISZE - A (weak slash) - słabe cięcie. B (medium slash) - cięcie. C (strong slash) - mocne cięcie. D (kick) - but. - SKRÓTY - qcf - ćwierć kole w przód - d, df, f qcb - ćwierć kole w tył - d, db, b. hcf - półkole w przód - b, db, d, df, f hcb - półkole w tył - f, df, d, db, b dp - "dragon punch" - f, d, df rdp - odwrócony "dragon punch" - b, d, db S - A/B/C ----------------------------- Podstawowe komendy. ----------------------------- Poruszanie się postacią - kierunki. Blok - przytrzymać b kiedy postać jest atakowana. Blok na dół - przytrzymać db kiedy postać jest atakowana. Bieg - tap f, f Odskok - tap b, b Skok w biegu - tap ub/u/uf w czasie biegu. Kompletne opisanie systemu w następnym poście. |
Podstrony
|