ďťż
Ĺwiat eMki
Klasyczne łańcuchy zimowe mają za zadanie zapewnić przyczepność koła samochodu do zimowej nawierzchni, dzięki podwyższeniu współczynnika tarcia między stykającymi się elementami. Podobną funkcję spełniają wprowadzane na rynek polski „łańcuchy” z materiału.
Uwzględniając najnowszy stan wiedzy dotyczący teorii tarcia ślizgowego, przeprowadzono szereg badań i testów mających na celu poprawę współczynnika tarcia na lodzie, bez jednoczesnego zmniejszenia jego wartości dla nawierzchni pokrytych śniegiem. Efektem tego są „łańcuchy materiałowe”, przypominające z wyglądu pokrowce na koła. Tyle, że te "pokrowce" posiadają TUV austriacki, potwierdzający ich niezwykłe właściwości oraz przydatność w ekstremalnych alpejskich warunkach. Lista zalet w porównaniu z klasycznymi, metalowymi łańcuchami jest długa: - łatwy i szybki montaż (2 minuty, jak zaznacza producent) - komfort jazdy przy prędkościach do 40 km/godz. – brak drgań i wibracji - brak uszkodzeń kół ze stopów lekkich - brak możliwości uszkodzenia elektroniki zamontowanej w nadkolu (zerwanie klasycznego łańcucha) - niewielka grubość (ok. 2 mm), stąd możliwość stosowania do samochodów, dla których standardowe łańcuchy nie są zalecane - szerszy zakres aplikacji - łatwość i wygoda przechowywania oraz konserwacji (pranie). Całą oferta tutaj: http://www.rpmotorsport.p...acturers_id=104 Tuning |
Podstrony
|