ďťż

Zbiornik węgla aktywnego

Świat eMki
Cześć

Trochę czytałem, szukałem, ale dalej mam mętlik w głowie...
Mam Golfa 3 1.4i, silnik ABD. Pytanie: za co odpowiada wspomniana w temacie część układu paliwowego. U mnie jest w formie szczątkowej, tzn. wisi w nadkolu pod filtrem powietrza, ale jest pogniły i jeden z przewodów odrdzewiał. Nie muszę dodawać, że z pewnością nie działa Jest podłączony przez elektrozawór do komory przepustnicy. Wyczytałem, że sterowanie jest powiązane z pracą katalizatora, a więc sonda Lambda. Ale co i jak, to już nie wiem.

No i sedno problemu. Co jakiś czas słyszę stukanie (czy może próbę zasysania?) z okolicy tego zbiorniczka. Seria kilkunastu "cmoknięć" w tempie (?) ok. 2 na sekundę, po czym przerwana jakiś czas i znowu. Wcześniej tego nie zauważyłem. Czy warto doprowadzić tą cześć układu do porządku, czy olać sprawę i jak mają niektórzy - zaślepić rurkę tuż przy przepustnicy.
Dodam jeszcze, że zacząłem grzebać sam przy silniku, po tym jak przez 3 lata różne warsztaty nie mogły nic poradzić na moje gaśnięcie przy nagrzanym silniku oraz wielką jego "niechęć" do odpalania - również na nagrzanym.

Trochę długawo wyszło Dam teraz wam szanse się wykazać Z góry dzięki.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • angamoss.xlx.pl
  • Powered by WordPress, © Świat eMki