Kompletny silnik D16Z2 po generalnym remoncie,wydech, fotele

Åšwiat eMki
Silnik po generalnym remoncie przy przebiegu 104600 obecnie jest nalatane jakies 138648. Zalany jest motulem 8100 X-CESS 5W40 syntetyk, ktorego absolutnie NIC nie ubywa. Na zimnym silniku nigdy nie bylo wiecej na obrotku jak 3tys rpm Do silnika skrzynia biegow w ktorej biegi wchodzily idealnie, synchronizatory byly w super stanie, zalozone jest sprzeglo exedy ktore ma najechane okolo 10tys i jest w idealnym stanie. Osprzet to miedzy innymi ssacy od z6 odpowiednio rozwiercony pod przepustnice od b16a2, nowy aparat zaplonowy,nowe kable zaplonowe,nowe swiece, swiezo po regulacji luzow zaworowych itp itd dla chetnego moge podac mega szczegolowy opis co bylo zrobione i wsadzone przy remoncie. Szacowana moc okolice 140kuca i okolo 160 momentu na moim wydechu. Silnik mega zdrowy, moge dac na niego gwarancje Cena za kompletny swap z osprzetem okolo 2500zl do delikatnej negocjacji.




Wydech razem z kolektorem wydechowym, sond±, calosc dedykowana sebringa z kwasiaka + custom basmot srodkowy i koncowy przelotowy tez kwasiak. Calosc idealna do D-serii 2cale. Cena za komplet 1000zl do delikatnej negocjacji. ¦rodkowy i koncowy tak ladnie wyglada, bo stosunkowo nie dawno byl zakladany, reszta troche dluzej jezdzi. Cena za wydech bez kolektora 800zl











Fotele przód stan IG£A, wsadzone sa nowe g±bki, material na nich bez zadnej skazy: 250zl fotele przód, kanapa ty³ + zag³owki 150zl + przesylka









W razie jakis pytan pisac na gg: 1150762 lub dzwonic 512-249-925
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • angamoss.xlx.pl
  • Powered by WordPress, © Åšwiat eMki