ďťż

Projektowanie strony dla grupy kuglarskiej

Świat eMki
1. CEL
np. prezentacja oferty i pozyskiwanie potencjalnych klientów

2. TREŚĆ

3. NAWIGACJA

4. GRAFIKA I FORMA

Stosuję taka kolejność i dzieki temu mam pewnośc że czs i pieniądze poświecone na produkcje serwisu są spozytkowane we własciwy sposób, a treści widoczne na stronie byćmoze szybko się nie zdezaktualizują.

Osobiście nie dyskutuje z potrzebami grup fire, ale uwazam ze pewne działy są zupełnie bez sensu o ile nie jest się dobrze prosperującą grupą;
np takie jak:

// dział aktualności - zupełnie zbędny i wymaga panelu administracyjnego (CMS)
// księga gości - po co sobie strzelac gola dając możliwość jakimś wrednym klientom albo konkurencji na PAMFLETY pod waszym adresem
// kalendarium - wymagac moze cms'a ale nie musi
// grupa - gdzie fireshowmani umiłowali się przedstawiać po imieniu i opisywac sprzęty na jakich to każdy z osobna wymiata. Tak na prawdę to pokazuje taki dział potencjalnemu klientowi że jeteście grupą niejednorodną pod względem umiejętności, że często też macie słabe zdjęcia portretowe. Zdaje się że lepiej jeśli klient coś tam sobie zakłada. Taki dział odstrasza. Pozatym jeki jest jego CEL ? mam na myśli cel biznesowy ... bo jak nie ma to trzeba sobie darować. W kontakcie można za to dac sensowne zdjecie managera lub frontmena jak juz ktos musi.

Sugeruję powstrzymac się i poprzestać na 4 działach:
1. Start - z podziałem oferty a) jedna usługa, b) druga usługa, c) trzecie usługa itd opisanymi po jednym zdaniu - front, klient wchodząc powinien widzieć co wasza grupa ma dla niego. Bo jeśli nie ma to jest w złym miejscu i do widzenia.
2. Oferta rozwinięta - opisujecie prostym językiem to co sprawia że jesteście lepsi od innych grup. Klienta nie obchodzi prawdopodobnie jakie macie podejscie i czy to jest wasze hobby. Tu trzeba jędrnie przedstawić to co jest sprzedawane.
3. Galeria - max 10 wybranych zdjec sensownie zrobionych pokazujących różnorodność. Lub sekcja coś a la "zaufali nam" ale to też bez przymusu bo jesli tych klientów przeszłych nie ma wiecej niż 5 to nie ma co się ośmieszać w oczach tych potencjalnych.
4. Kontakt

strona o takiej strukturze może sobie wisieć i wisiec i można o niej zapomnieć a ona wciąż będzie aktualna

Nie dawać pod zadnym pozorem linków do konkurencyjnych grup bo tak właśnie dajecie potencjalnemu klientowi wybór pomiędzy wami a waszą konkurencją....
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • angamoss.xlx.pl
  • Powered by WordPress, © Świat eMki