ďťż

---> R-E-G-U-L-A-M-I-N <---

Świat eMki
1. Zakaz podawania linków powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp.).

2. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum będą przenoszone do odpowiadających tematyce, lub całkowicie usuwane.

3. Zakładając temat nie używaj Caps Locka, oraz sprawdź czy podobnego tematu nie ma już na forum (Opcja szukaj). Tematy zdublowane będą kasowane.

4. Każdy użytkownik poszukujący objaśnienia niezrozumiałej dla niego zasady czy też treści karty, zobligowany jest dołączyć do swego zapytania cytat z instrukcji gry lub frapującej go karty.

5. Posty bezsensowne, niewnoszące nic do tematu lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.

6. Moderatorzy i Administrator mają prawo, bez podawania przyczyny, do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.

7. Administracja ma prawo usunąć każdy post oraz zablokować każdego użytkownika, bez podania przyczyny. W takim przypadku zainteresowanych prosimy o wysłanie PW lub mail'a na adres mailowy administratora. Wszelka polemika odnośnie udzielonych banów lub ostrzeżeń na forum będzie usuwana.

8. Wszelkie groźby, obraźliwe uwagi, jakiekolwiek prześladowanie Użytkowników, Moderatorów, Administratorów Forum, łamanie polskiego prawa, propagowanie piractwa, oraz nieobyczajne zachowanie będzie karane ostrzeżeniem lub trwałym usunięciem z Forum.

9. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa. Pamiętajmy też o tym, aby szanować poglądy innych osób.

10. Zabrania się używania wulgaryzmów w Polsce regulowane jest to przez normy prawne art. 141 Kodeksu wykroczeń mówi: Kto w miejscach publicznych umieszcza nieprzyzwoite napisy, rysunki albo używa słów nieprzyzwoitych, podlega karze grzywny do 1500 złotych.

11. Wszelkie przejawy nabijania postów (SPAM) będą skrupulatnie zwalczane, w tym także podwójne posty tej samej osoby.

12. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.

13. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ort’ów lub interpunkcji, lecz o skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumiały.

14. Uprasza się nowo wstępujących użytkowników o zapoznanie się z emblematami (avatarami) jak i Nickami już zarejestrowanych użytkowników i dobranie sobie, w miarę możliwości, avatara/nicku, który nie będzie dublował się z już istniejącym na forum. Avatar identyfikuje osobę prosimy o za częste ich niezmienianie.

15. Posty których główną treścią jest link poza forum, nie dotyczące tematu lub o błędnym adresie będą usuwane. Proszę 2 razy sprawdzić poprawność linka do zdjęcia, które ewentualnie gdzieś na forum prezentujecie.

16. Sygnatura (opis pod każdym postem) powinna mieć "przyzwoitą" wielkość i treść.

17. Wszelkie dyskusje w ShoutBox-sie mające znamiona jakiejkolwiek wartości merytorycznej odnośnie zasad, dodatków itd, do gier planszowych omawianych na tym, forum winny być prowadzone w postaci postów, a nie ulotnej informacji na chacie.

18. Kategoryczny Zakaz składania na forum ofert sprzedaży: skanów oryginalnych gier oraz dodatków autorskich bez zgody ich twórcy.

19. Każde rozszerzenie autorskiego dodatku powinno być zamieszczone w miejscu dostępnym dla wszystkich. Jak również powinno zawierać informacje skąd można pobrać oryginalną wersje i kto jest jej autorem.

20. Zabronione jest zamieszczać cudzej pracy jako własnej jak i również niedozwolone jest zamieszczanie przerobionych pomysłów użytkowników wbrew woli autora.

21. Jeśli nie podoba Ci się forma działania i rozmów na tym forum, praca moderatorów i ich ewentualne działania, prosimy o wysłanie PW do osoby zarządzającej forum.

22. Proszę o nie załatwianie swoich prywatnych animozji z poza forum na łamach rzeczonego forum. Czyli to co jest tematem konwersacji w mailach/prywatnych wiadomościach/na komunikatorach itp pomiędzy użytkownikami forum nie powinno być tematem powszechnych dyskusji na forum. Wszelkie prywaty po między użytkownikami załatwiane przy pomocy tego forum będą usuwane.

23. Zabrania się używania czerwonego koloru do pisania postów, tematów oraz sygnaturek. Kolor ten przeznaczony jest wyłącznie dla Administratorów i Moderatorów Forum.

24. Doceniamy pomoc naszych użytkowników, którzy rozumieją, że Moderator nie jest w stanie prześledzić każdego tematu w poszukiwaniu niepoprawnych treści i cieszymy się, gdy ci chcą nam pomóc w naszej pracy. Prosimy jednak, aby oprócz użycia przycisku do zgłaszania niepoprawnych treści, użytkownik również wysyłał Prywatną Wiadomość do Moderatora działu wraz z linkiem do danej wiadomości (wygląda on tak: i znajduje się po lewej stronie od daty wysłania wiadomości) oraz krótką informacją, w jaki sposób dana wiadomość łamie Regulamin forum.

25. Podwójne posty użytkowników są automatycznie scalane, nie jest więc możliwym poruszenie tematu, w którym ostatnia wiadomość jest naszą wiadomością. Jeżeli użytkownik chce poruszyć taki temat, aby pojawił się on na liście aktywnych tematów, nie powinien edytować swej ostatniej wiadomości, tylko wysłać Prywatną Wiadomość do dowolnego Administratora lub Moderatora forum z prośbą o poruszenie. W takiej Prywatnej Wiadomości powinien znajdować się link URL do tematu. Gdy Administrator lub Moderator forum spełni prośbę, użytkownik następnie może napisać swą nową wiadomość, którą chce się podzielić, a wiadomość Administratora lub Moderatora forum zostanie skasowana.

Z poważaniem Administracja.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • angamoss.xlx.pl
  • Powered by WordPress, © Świat eMki